torsdag

super trött!!

Kvällens film


Har haft o göra hela dagen. Tog Sigge imorse så stefan fick sova lite extra. Sen gjorde jag klart med fikat som karro skulle mumsa på när hon kom. Sen iväg till jobbet kl 2 för att prata med Lotta om att börja jobba 6 maj. känns skönt, men samtidigt tråkigt. Hade varit kul att varit hemma hela sommaren. Sen drog jag iväg till hemköp en sväng. sen hem och laga mat.
Karro kom typ 2 min efter att jag kom hem. Vi åt lite mat och fika. Sigge fick jätte fina kläder av Karro i födelsedagspresent. Sen när Karro åkte vidare till oxelösund så var det dags för mig att dra och träna. helt slut. Helena och jag valde 2 pass som vi trodde vi skulle klara. Afro dans och puls Balans. Fy fan vad jobbigt det va. men kul. Så det blir det fler gånger.
nu ska jag gå och slappa i soffan och kolla på film.
Sigge o jag ska försöka komma iväg till öppna imorn vid 9. Får se om vi orkar.

Inga kommentarer: