lördag

hos mamma

Är hos mamma och tar det lugnt idag. stefan jobbar eftermiddag och jag hade inget planerat, så jag, sigge och ebba drog till sigges mormor =). jag är ätit fruktansvärt mycket godis. kan inte ens minnas när jag åt så mycket. och sen blev det massa fika och mat i massor. tur att man inte bor hemma längre... hade varit en mardröm. hade vart sjukt stor. så det är tur vi åker hem ikväll när stefan slutat =).
Måste börja planera sigge födelsedag, har inte skickat några inbjudningar ...dåligt av mig =/.
Nu ska jag gå och trycka i lite mer gott =)
ha en bra kväll

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är dålig på att Blogga Johanna =)

Anonym sa...

Fasiken blev det så mycket jag tycker vi brukar klara av att trycka i oss en hel del godis å mat å även alkohol annars när vi ses ;P Fast det va ju ett tags en vi sågs nu ju så det kan föklara att du inte har ätit så mycket :) Fasiken jag mår dåligt. hade hög feber igår men inga symtom på influensa är lite orlolig :/ Vi syns snart! kram