lördag

Nyår !!!!


Nyårskyssen =). kl 12 exakt.


jag och thiff. Jag är poison evy från Batman och
thiff är Tingeling.


En från blues brothers och spiderman =).



Hela batman gänget. Two face, poison evy, batman
och joker.



stefan vart sjukt snygg i sminkningen. jag som
har gjort det föresten..=). halv skjorta, halv slips och
den berömda kronan.


Jag har som vanligt en nyårslöfte. Och man brukar ju
aldrig kunna hålla det. Jag vill ju börja träna och gå ner
några kilo till.
Jag trodde att jag skulle ha gått upp 100 kilo efter jul
men jag har tydligen tappat en del istället. Gud va lätt det
kan vara ibland =). och har inte rört mig en cm knappt under
hela julen.
har liksom tappat 4-5 kilo på 1-2 mån ... =).
Men då kan jag ju sikta mot drömvikten istället. för nu är graviditets
kilona borta.
max 5 kilo kvar... =)

nu ska jag gå och kolla om lillen sover gott.. och sen ska jag njuta
av mitt nyttiga te!

Inga kommentarer: