onsdag

Hungrig!!

Sitter och väntar på stefan, så vi kan äta nån gång. är så jävla hungrig. Blir världens roligaste mat pommes o korv =). Stefan är i okle och fixar över det jag o anna filma på skiva, så vi kan göra klart vår video =). mamma tyckte det såg ut som porr ... hhhahahhahha...=). Kanske när anna va blond med leopard kjolen ;)
Nu har vi beställt sigges present =). Nu måste jag börja planera vad som ska bjudas på.

Nu kan man kommentera i bloggen.
så nu få du skriva massor karro =).
hoppas vi ses snart. saknar dig.




Oktober 2005. första festen efter jag flytta hem =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha vaddå porr! Då kan inte din mamma ha sett mycket i sina dar ;) Och jag vet inte men jag tror att jag tar det som en komplimang, vet inte om jag någosin har förkippats med porr?!

Anonym sa...

Jaså ni om det likanar porr så kan ni ju börja ta betalt för videona ;P Men lite sexiga moves är ju bara kul :)Jag måste få se den när jag kommer!

Jag saknar dig me å lilla Sigge å allihopa är rastlös här vet inte riktigt vad jag ska hitta på :/ Men det ska bli konon roligt att komma hem :)

Jätta fin och rolig blogg Johanna!

Puss å kram